Programcı Köşesi'nin Amacı

Benim de ilk blog deneyimim olacak olan Programcı Köşesi'nde okurlarıma programlama konusundaki bilgilerimi aktarmayı amaçlıyorum. Ancak bu blogda gidip programlamanın temellerini anlatmayı planlıyorum. Zaten bu temelleri öğrenebileceğiniz bir sürü kaliteli kaynak ve site bulunmaktadır. İlerleyen zamanlarda bu kaynaklardan ve sitelerden bahsedeceğim bir yazı da yayınlamayı düşünüyorum. 


Benim bu blogdaki amacım ise hakkında daha az Türkçe kaynak bulunan programlama konularını sizlerle paylaşmak. Bu konular genellikle belirli modüller-kütüphaneler ile ilgili olacaktır diye düşünüyorum. Zamanla bu konular daha çok belirginleşecek ve siz okuyucuların da yardımlarıyla şekillenecektir diye düşünüyorum.

Hepiniz bloguma tekrar hoş geldiniz. Umarım bu blog sizler için de benim için de eğitici olacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Modül Nedir?

Python 2 vs Python 3